wtorek, 15 października 2013

magnesiki - autem na lodówkę

Pierwsze nasze magnesiki miały oczywiście kształt serca. Tym razem proponujemy coś bardziej dla chłopców - tych małych i tych dużych. Wierni zostaliśmy naszym "swojskim klimatom" i ozdobiliśmy je  ludowymi wzorami. Garbusek ma na sobie kaszubski motyw - około 8cm x 4cm, natomiast autko drugie zostało ozdobione łowickim motywem (wymiary to ok. 7cm x 3 cm).
Poniżej prezentujemy zdjęcie.
Dla osób chętnych wesprzeć nasze działania istnieje możliwość zamówienia tego rękodzieła cena 1-2 szt 7zł. 2-10 szt 6zł. Powyżej 10szt to 5zł - (w tym celu prosimy o kontakt tcorawa@gmail.com). Oczywiście możemy zaproponować inne wzory zdobienia.


2 komentarze:

Margo pisze...

Witaj Bogusiu!
Kilka dni temu nie miałam dostępu do kompa, ale przyszłaś mi na myśl- i dzisiaj widzę, że jesteś i nadal działasz w dobrej wierze- podziwiam, POZDRAWIAM i popieram :)

Bogusia Górnicka - TC Winiarczykówka administrator strony pisze...

Witaj Margo :)
Serdecznie Ci dziękuję, że tak nas i mnie dopingujesz. To bardzo ważne, że są tacy ludzie jak Ty, którzy doceniają naszą pracę. To dopinguje, daje energię i zachętę, szczególnie wtedy kiedy jest jakiś trudniejszy czas.
Tak!!!! robimy, działamy!!! Mało wpisów, bo czasu brakuje :) Ale w pracowni mamy sporo materiału. W miarę możliwości, będzie wstawiać kolejne zdjęcia. W ostatnich dniach udało mi się "zarazić" pasją tworzenia rękodzieła kolejną bezdomną osobę i jako koordynator tego projektu jestem z tego dumna.
Pozdrawiam Cię i dziękuję za pamięć :)